سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریبا: تمرکز و استفاده از تک موقعیت ها برگ برنده دربی هستند/ سرعت مهاجمان استقلال به دفاع وسط پرسپولیس می چربد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی دربی موقعیت زیادی به دست نمی‌آید و تیمی که از موقعیت کم استفاده کند برنده دربی می‌شود.

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ارزیابی اش از بازی دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: با توجه به شرایطی که  ۲ تیم در جدول رده بندی دارند مساوی به درد هیچ کدام نمی‌خورد و هر ۲ تیم برای برد به زمین مسابقه می‌آیند و این موضوع باعث می‌شود که بازی هجومی از هر طرف شاهد باشیم.به طور طبیعی بازی دربی موقعیت زیادی به دست نمی‌آید و تیمی که از موقعیت کم استفاده کند برنده دربی می‌شود و فکر می‌کنم که این بازی برنده  خواهد داشت.

او درباره اینکه برد در بازی دربی در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار است، گفت: ۳ امتیاز این بازی برای هر ۲ تیم مهم است چرا که تیم استقلال با برد در دربی اختلافش را با پرسپولیس ۴ امتیاز می‌کند و از آن طرف هم تیم پرسپولیس با ۳ امتیاز دربی می‌تواند بالای استقلال قرار بگیرد، اما سپاهان از مساوی این بازی سود می‌برد. جدول رده بندی پیچیدگی دارد و بازی‌های سپاهان  روی کاغذ ساده‌تر از استقلال و پرسپولیس است. البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و تکلیف قهرمانی در هفته‌های پایانی مشخص می‌شود چرا که ۴ بازی باقی مانده است.

فریبا درباره اینکه شرایط کدامیک از تیم‌های استقلال و پرسپولیس بهتر است، گفت: تیم استقلال به لحاظ روحی و روانی و آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و سرحال است. آبی پوشان در ۷، ۸ دقیقه پایان بازی با تیم هوادار ۳ گل زدند و ساپینتو با تغییرات و تعویض‌هایی که انجام داد در برتری ۶ گله تیمش تاثیر داشت. تیم پرسپولیس هم از انسجام تیمی خوبی برخوردار است و بازی آخرش با مس کرمان را برنده شد. البته تجربه نشان داده که دربی ربطی به بازی‌های قبلی و جایگاه ۲ تیم در جدول رده بندی ندارد و هر تیمی که تمرکز داشته باشد و از موقعیت‌ها استفاده کند در نهایت می‌تواند برنده دربی شود.

پیشکسوت استقلال درباره توصیه اش به هواداران برای بازی دربی گفت: هواداران آن قدر فهیم هستند که نیازی به توصیه ندارند. آن‌ها فقط تیم خود را تشویق کنند و از فحاشی کردن دوری کنند. در بازی‌های قبلی لیزر انداخته شد و طرفداران سرخابی نباید این کار را انجام بدهند. اجازه بدهند یک دربی جذاب مثل دربی ال کلاسیکو برگزار شود. امیدوارم این بازی دربی هجومی باشد و تعداد گل‌ها زیاد باشد و هوادار از دیدنش لذت ببرد.

او درباره برگ برنده بازی دربی بیان کرد: به نظرم برابری در خط هافبک وجود دارد و هافبک‌های هر ۲ تیم قوی، با تکنیک، دونده و توپ گیر هستند. خط دفاع استقلال هم در ۷، ۸ بازی اخیر بازی خوبی ارائه کرده و خط حمله هم عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. به نظرم مهاجمان استقلال باید از سرعتشان برای رسیدن به عمق دفاع پرسپولیس استفاده کنند و سرعت محبی و قایدی نسبت به دفاع وسط پرسپولیس چربش دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
جناب فریبا از بازی هودار بگو ازدپاس گلهای عبدی بازیکن هوادار بگو از پاس گل بابک مرادی بگو از ترکیب پراز شائبه ساکت الهامی بگو از دروازبان سوم هوادار بگو....اقای فریبا ازفوتبال پاکککککککککککککککک بگواز مربیان استقلالی تیم های دیگه بگو چطوردست وپا بسته خسته جلواستقلال بازی میکنن بگواز گل قائدی بگو تا روی خط دروازه رفتو کسی جلوشو نگرفت از دوتا پنالتی اهدایی هودار بگو.....بسه تورا به خدا....مربیانی مثل مرحوم دهداریم ارزوست...‌یاحق....