سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بیش از ۱۰۰۰ کلاس جدید درس در کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تا ابتدای سال تحصیلی آینده، بیش هزار کلاس جدید در قالب ۷۵ مدرسه در استان کرمان افتتاح می شود.

رضا رضایی با اشاره به فعالیت بیش از ۶ هزار مدرسه در استان کرمان  گفت: مشارکت مردم و نهاد های دولتی و غیردولتی، لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس استان کرمان است.

او با اشاره به وجود بیش از ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان از جذب بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل این پروژه ها از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اختصاص اعتبار برای برنامه ها و فعالیت های عمرانی آموزش و پرورش از محل اعتبارات سفر ریاست  جمهوری، بیان داشت: تا ابتدای سال تحصیلی آینده،  ۷۵ مدرسه با دارا بودن بیش از  هزار کلاس درس در استان به بهره برداری می رسد.

او  با اشاره به اختصاص بودجه ۵ میلیارد تومانی از محل اعتبارات استانی برای تکمیل تالار اجتماعات  یک هزار نفری آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: این سالن در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 رضایی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ تجهیزات کارگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان تهیه شده اند، بیان داشت: تجهیزات کارگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی از شرکت های دانش بنیان استان کرمان  خریداری شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.