سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومانی در طرح‌های صنعتی گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان از سرمایه گذاری بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومانی در طرح‌های صنعتی این استان خبر داد.

تیمور پورحیدری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: بیش از یک هزار و ۷۹۵ میلیارد تومان تومانی برای طرح‌های صنعتی بزرگ استان سرمایه گذاری شده است که در صورت تکمیل آن‌ها برای ۲ هزار ۴۶۷ نفر شغل جدید در استان ایجاد می‌شود.

او با بیان اینکه از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای تسریع در تکمیل و حمایت این پروژه‌ها بهره خواهیم برد، افزود: این طرح‌های صنعتی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها با برنامه زمانبندی مناسب در حال پیشرفت و اجرا است.

به گفته رئیس سازمان صمت گیلان، ۲۳ مورد این طرح‌ها بین ۷۰ تا ۸۰ درصد رشد دارند و ۱۷ مورد از این طرح‌ها بین ۸۰ تا ۹۰ درصد رشد داشته و ۱۶ مورد آن بین ۹۰ تا ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

پورحیدری تصریح کرد: زمینه فعالیت این طرح‌ها در استان مربوط به تولید لوازم خانگی، انواع محصولات پلاستیکی، ساخت ورق‌های روکش نئوپان، ساخت انواع تجهیزات حمل و نقل، تولید محصولات دارویی، تولید محصولات خبازی، استخراج سنگ و شن و ماسه و ... است.

او افزود: ۵۶ طرح صنعتی تقریبا بزرگ در استان گیلان وجود دارد که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.