سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان کرمانشاهی بازدید کننده نمایشگاه قرآن و عترت

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : دانش آموزان کرمانشاهی بازدید کننده نمایشگاه قرآن و عترت می‌شوند.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : به صورت ویژه در طول برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت روزانه حدود یک هزار تا یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی افزود: بعد از ظهر‌ها دانش آموزانی که تمایل دارند به همراه والدین می‌توانند از این نمایشگاه بازدید و از برنامه‌های تدارک دیده شده برای رده‌های سنی کودکان و نوجوانان بهره ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برپایی غرفه اداره کل آموزش و پرورش استان در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: خدمات مشاوره‌ای تربیتی و تحصیلی، برنامه‌های سرگرم کننده، اجرای سرود و تواشیح در این غرفه ارائه می‌شود.

محمدی از میزبانی استان کرمانشاه برای مسابقات سراسری قرآن دانش آموزان کشور خبر داد و بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مسابقات در تابستان صورت گرفته و مجوز‌های لازم از سوی وزارت خانه صادر شده است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن تکلیف برای دختران و پسران به صورت مجزا در هر ناحیه و به صورت متمرکز در مسجد النبی (ص)، میزبانی از روزه اولی‌ها به همراه خانواده‌هایشان در طاق بستان و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله این اقدامات است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.