سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان تبیین کرد؛

تلاش در جهت رشد عقلانیت و ایمان عامل موفقیت و ماندگاری فعالیت‌های فرهنگی

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای موفقیت در کار فرهنگی باید برای رشد عقلانیت و رشد ایمان که به عقل و دل مربوط می شود تلاش کنید.

 حجت الاسلام  مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در ‌نشست صمیمی با جمعی از فعالان فرهنگی، فعالان قرآنی، اصحاب رسانه، انجمن‌های دانش‌آموزی و گروه‌های جهادی عنوان کرد: خداوند پیغمبراکرم(ص) را در زمان عرب جاهلیت برای هدایت جوامع بشری مبعوث کرد تا نه تنها عرب جاهلیت بلکه همه جوامع بشری تا قیام قیامت از این هدایت بهره مند شوند.

امام جمعه زاهدان افزود: در آن دوران خداوند متعال سخت ترین جا را برای پیامبرش انتخاب کرد تا هدایت را رقم بزند و دیگران از این هدایت درس بگیرند و از آن شیوه هدایتی استفاده کنند.

 محامی با طرح سوال ابزار و نقشه راه هدایتگری پیامبر در آن زمان چه بود بیان داشت: قرآن کتاب هدایت و انسان سازی است اگر می‌خواهیم در فعالیت‌های فرهنگی، جهادی، رسانه‌ای، قرآنی و انجمن های دانش آموزی کار فرهنگی انجام دهیم باید از قرآن و اهل بیت(ع) درس بگیریم و به محتوای آیات قران عمل کنیم.

وی ادامه داد: شیوه کار فرهنگی بدین صورت است که مربی یک فرایند را شروع می‌کند دست متربی را می‌گیرد و به تدریج از یک مبدا به یک مقصد می‌رساند که این مقصد می‌تواند رشد علمی، عقلانی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.