سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات محصولات گلخانه‌ای فاقد شناسه و گواهی سلامت ممکن نیست

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: گلخانه‌داران استان در اسرع وقت نسبت به دریافت QR Code اقدام کنند.

سیروس بیک‌بکان در ستاد هماهنگی باغبانی چهارمحال و بختیاری گفت: گلخانه‌داران استان در اسرع وقت نسبت به دریافت QR Code اقدام کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بر رفع موانع صدور کد شناسه و گواهی سلامت برای صادرات محصولات گلخانه‌ای، تاکید و عنوان کرد: صادرات هرگونه محصول صرفا از واحد‌های گلخانه‌ای دارای کد شناسه گواهی سلامت است و صادرات محصولات فاقد شناسه و گواهی سلامت به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: مسئولان باغبانی شهرستان نسبت به اطلاع‌رسانی به گلخانه‌داران و رفع مشکلات و موانعی که صدور کد شناسه و گواهی سلامت محصولات را به تاخیر می‌اندازد در اسرع وقت اقدام کنند. 

بیک‌بکان افزود: طبق دستورالعمل و شیوه‌نامه‌های ابلاغی، صادرات هرگونه محصول صرفا از واحد‌های گلخانه‌ای دارای کد شناسه (QR Code) و گواهی سلامت پذیرفته می‌شود از این رو گلخانه‌داران نسبت به اخذ این موارد اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بازفتی
۱۷:۲۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
کردستان با طبیعتی مشابه استان چهارمحال و بختیاری قطب توت فرنگی کشور است این استان هم با افزایش کشتهای گلخانه آیی میتواند گوی سبقت را در تولید محصولات گلخانه آیی و سازگار با آب و هوایی استان بردارد