سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرغ منجمد بازار قم را گرم می‌کند

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و پنج فروشگاه مباشر بیش از هزار تن مرغ منجمد را در قم توزیع می‌کنند.

 حسین علی بیگی با اشاره به کیفیت مناسب و ذخیره سازی بیش از هزار تن مرغ منجمد گفت: هیچگونه مشکلی در تامین مرغ در استان قم وجود ندارد.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم میانگین مصرف روزانه مرغ در استان را ۷۵ تن دانست و افزود:۲۰ تن از این مصرف با مرغ منجمد تامین می‌شود.

او از توزیع این کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد و گفت: علاوه بر آن ۵ فروشگاه مباشر در منطقه پردیسان و خیابان‌های ۷۵ متری عماریاسر، نبوت، فهیمی و دانیال توزیع مرغ منجمد به صورت خرده فروشی و عمده فروشی را برعهده دارند.

علی بیگی قیمت عرضه هر کیلو مرغ منجمد در بازار را حداکثر ۴۵ هزار تومان دانست و افزود: فروشندگان مرغ منجمد را از دولت به قیمت هر کیلو ۴۰ هزار تومان خریداری می‌کنند که مجاز به فروش هرکیلو بیش از ۴۵ هزار تومان نیستند.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایات خود اعم از احتکار، گران فروشی و کم فروشی را با سمانه ۱۲۴ بازرسی این سازمان در میان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.