سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندخبرنگار مرکزی؛

تعریض و بهسازی جاده اراک - شهباز درخواست رانندگان شد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست بهسازی و تعریض جاده مواصلاتی اراک - شهباز را کرد.

تعریض جاده موجب ایمن‌تر شدن و کاهش بار ترافیکی در مسیر‌های مواصلاتی می‌شود. مسیر مواصلاتی شهرستان اراک به شهر شهباز در استان مرکزی نیازمند تعریض و بهسازی است تا از مشکلات رانندگان در این مسیر کاسته شود.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار
مدتی پیش پروژه مواصلاتی اراک به شهباز مطرح شده است، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است. از مسئولان خواهش می‌کنم این جاده تعریض شود. از طرف دیگر این جاده نیازمند بهسازی است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعریض جاده خنداب _ پل دوآب در محدوده روستای دهشیرخان
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
تعریض جاده خنداب ملایر
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
تعریض و ۴ بانده کردن جاده اراک فرمهین در دستور کار قرار گیرد . تعریض و ۴ بانده کردن جاده اراک داودآباد
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
ان شالله
ناشناس
۰۱:۲۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
عملیات تعریض و چهاربانده کردن جاده کنارگذر شمالی اراک ( حدفاصل روستای ساقی تا روبرو پتروشیمی شازند) بدون آسفالت رها شده است
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
جاده خنداب به ساروق بخاطر نداشتن شانه خاکی چندین تصادف اتفاق افتاده
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
جاده ۲ لاینه احتمال تصادفات از روبرو ( شاخ به شاخ شدن) را افزایش میدهد
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
۴ بانده کردن جاده ارا‌ک شهباز = کاهش تصادفات جاده ای
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
نصب نیوجرسی در وسط جاده باعث جدا شدن لاین های رفت و برگشت میشود
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
ساخت تقاطع غیرهم سطح یا زیرگذر در محل روستای خانه میران و جاده شازند به اراک ضروری است
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
تعداد خودروها از اول انقلاب تا الان چند برابر شده ولی ظرفیت جاده ها هیچ تغییری نکرده .
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
بسیاری از نقاط کنارگذر شمالی اراک شانه خاکی مناسب ندارد و نبود روشنایی در طول مسیر از دیگر نقایصی است که موجب افزایش حوادث رانندگی منجر به فوت در آن شده‌است.
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
تعریض و ۴ بانده کردن کنارگذر شمالی اراک ضروری است . نور و روشنایی این جاده ضعیف است . یکی از مهمترین مشکلات این مسیر نداشتن پل و نزدن تقاطع‌های غیر هم سطح در مسیر فرودگاه اراک و روستاهای گاوخانه، ساقی و نمک‌کور است.
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
گردنه زالیان در محور ارا‌ک بروجرد باید تسطیح و تعریض شود .
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
گرنه سیبک در مسیر جاده اراک شازند باید حذف شود
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
جاده ارا‌ک فرمهین باید تعریض و ۴ بانده شود
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
تعریض جاده کمیجان میلاجرد در دستور کار قرار گیرد
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۶ تير ۱۴۰۲
احداث خط راه آهن اراک، خمین، گلپایگان، میمه و اصفهان در دستور کار قرار گیرد .
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۵ تير ۱۴۰۲
ایجاد صندوق های سرمایه گذاری پروژه در بورس ، روش موفق برای تکمیل پروژه های عمرانی است
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۳ تير ۱۴۰۲
تعریض و ۴ بانده کردن جاده ساوه ،آوه ،قم در دستور کار قرارگیرد چون جاده ساوه , آوه ، قم به جاده مرگ معروف است و تصادفات جاده ای بالاست
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۳ تير ۱۴۰۲
جاده قدیم ساوه _ سلفچگان یکی از نقاط پر حادثه استان است که با توجه به حجم کامیون‌های سنگین نیاز به تعریض محور دارد
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۳ تير ۱۴۰۲
اتوبان بین المللی بروجرد زالیان در استان مرکزی به بهره برداری برسد
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۳ تير ۱۴۰۲
عرض شانه خاکی جاده افزایش یاید برای توقف موقت ماشین ها
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۳ تير ۱۴۰۲
عوارض آلایندگی پالایشگاه امام خمینی شازند صرف توسعه راههای شازند شود
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۳ تير ۱۴۰۲
بودجه عمرانی استان مرکزی بسیار ناچیز است و کفاف هزینه های راهسازی را نمی‌دهد.
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۲ تير ۱۴۰۲
از محل عوارض آلایندگی نیروگاه حرارتی شازند این جاده تعریض و آزادراه ساخته شود
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۲ تير ۱۴۰۲
ساخت رستوران و استراحت گاه بین راهی در این جاده ضروری است .
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
عملیات احداث جاده کمربندی درود بیست سال هست که شروع بکار کرده اما خبری از بهره برداری جاده نیست مردم آسایش وآرامش ندارند از ورود به کامیونهای سنگین کسی نیست توضیح دهد چرا وبه چه علت
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۰ تير ۱۴۰۲
نبود تقاطع غیر همسطح ورودی و خروجی شهر غرق آباد به اتوبان ساوه همدان به عنوان عاملی برای بروز سوانح ترافیکی و تصادفات است و علیرغم تعهد شرکت دنا رهساز مبنی بر احداث تقاطع غیر همسطح در ورودی و خروجی شهر غرق آباد به اتوبان ساوه همدان، اما تاکنون این مهم عملیاتی نشده و علائم مشخص و کافی و روشنایی مناسبی ندارد و سالانه چندین فقره تصادف به وقوع پیوسته و تلفات جانی و مالی بسیاری بر جای گذاشته .
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۹ تير ۱۴۰۲
با نصب نیوجرسی و بلوک های بتنی در وسط جاده ، میتوان این جاده را ۲ بانده یا ۴ بانده کرد و از تصادفات شاخ به شاخ جلوگیری کرد
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۷ تير ۱۴۰۲
جاده شازند ازنا باید تعریض و ۴ بانده شود چون حادثه خیز است
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۹ تير ۱۴۰۲
بودجه راهسازی استان مرکزی افزایش یابد
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۲ تير ۱۴۰۲
تامین مالی پروژه راهسازی با انتشار و فروش اوراق اجاره راهسازی انجام شود