انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
وعده تعریض محور پل دوآب_خنداب عملی شود
تعریض جاده خنداب _ پل دوآب در محدوده روستای دهشیرخان
تعریض جاده خنداب ملایر
تعریض و ۴ بانده کردن جاده اراک فرمهین در دستور کار قرار گیرد . تعریض و ۴ بانده کردن جاده اراک داودآباد
ان شالله
عملیات تعریض و چهاربانده کردن جاده کنارگذر شمالی اراک ( حدفاصل روستای ساقی تا روبرو پتروشیمی شازند) بدون آسفالت رها شده است
جاده خنداب به ساروق بخاطر نداشتن شانه خاکی چندین تصادف اتفاق افتاده
جاده ۲ لاینه احتمال تصادفات از روبرو ( شاخ به شاخ شدن) را افزایش میدهد
۴ بانده کردن جاده اراک شهباز = کاهش تصادفات جاده ای
نصب نیوجرسی در وسط جاده باعث جدا شدن لاین های رفت و برگشت میشود
ساخت تقاطع غیرهم سطح یا زیرگذر در محل روستای خانه میران و جاده شازند به اراک ضروری است
تعداد خودروها از اول انقلاب تا الان چند برابر شده ولی ظرفیت جاده ها هیچ تغییری نکرده .
بسیاری از نقاط کنارگذر شمالی اراک شانه خاکی مناسب ندارد و نبود روشنایی در طول مسیر از دیگر نقایصی است که موجب افزایش حوادث رانندگی منجر به فوت در آن شدهاست.
تعریض و ۴ بانده کردن کنارگذر شمالی اراک ضروری است . نور و روشنایی این جاده ضعیف است . یکی از مهمترین مشکلات این مسیر نداشتن پل و نزدن تقاطعهای غیر هم سطح در مسیر فرودگاه اراک و روستاهای گاوخانه، ساقی و نمککور است.
گردنه زالیان در محور اراک بروجرد باید تسطیح و تعریض شود .
گرنه سیبک در مسیر جاده اراک شازند باید حذف شود
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
جاده اراک فرمهین باید تعریض و ۴ بانده شود
تعریض جاده کمیجان میلاجرد در دستور کار قرار گیرد
احداث خط راه آهن اراک، خمین، گلپایگان، میمه و اصفهان در دستور کار قرار گیرد .
ایجاد صندوق های سرمایه گذاری پروژه در بورس ، روش موفق برای تکمیل پروژه های عمرانی است
تعریض و ۴ بانده کردن جاده ساوه ،آوه ،قم در دستور کار قرارگیرد چون جاده ساوه , آوه ، قم به جاده مرگ معروف است و تصادفات جاده ای بالاست
جاده قدیم ساوه _ سلفچگان یکی از نقاط پر حادثه استان است که با توجه به حجم کامیونهای سنگین نیاز به تعریض محور دارد
اتوبان بین المللی بروجرد زالیان در استان مرکزی به بهره برداری برسد
عرض شانه خاکی جاده افزایش یاید برای توقف موقت ماشین ها
عوارض آلایندگی پالایشگاه امام خمینی شازند صرف توسعه راههای شازند شود
بودجه عمرانی استان مرکزی بسیار ناچیز است و کفاف هزینه های راهسازی را نمیدهد.
از محل عوارض آلایندگی نیروگاه حرارتی شازند این جاده تعریض و آزادراه ساخته شود
ساخت رستوران و استراحت گاه بین راهی در این جاده ضروری است .
عملیات احداث جاده کمربندی درود بیست سال هست که شروع بکار کرده اما خبری از بهره برداری جاده نیست مردم آسایش وآرامش ندارند از ورود به کامیونهای سنگین کسی نیست توضیح دهد چرا وبه چه علت
نبود تقاطع غیر همسطح ورودی و خروجی شهر غرق آباد به اتوبان ساوه همدان به عنوان عاملی برای بروز سوانح ترافیکی و تصادفات است و علیرغم تعهد شرکت دنا رهساز مبنی بر احداث تقاطع غیر همسطح در ورودی و خروجی شهر غرق آباد به اتوبان ساوه همدان، اما تاکنون این مهم عملیاتی نشده و علائم مشخص و کافی و روشنایی مناسبی ندارد و سالانه چندین فقره تصادف به وقوع پیوسته و تلفات جانی و مالی بسیاری بر جای گذاشته .
با نصب نیوجرسی و بلوک های بتنی در وسط جاده ، میتوان این جاده را ۲ بانده یا ۴ بانده کرد و از تصادفات شاخ به شاخ جلوگیری کرد
جاده شازند ازنا باید تعریض و ۴ بانده شود چون حادثه خیز است
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۹ تير ۱۴۰۲
بودجه راهسازی استان مرکزی افزایش یابد
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۲ تير ۱۴۰۲
تامین مالی پروژه راهسازی با انتشار و فروش اوراق اجاره راهسازی انجام شود