سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشیک ۲۶۱ خبازی مازندران در تعطیلات عید فطر

۲۶۱ خبازی مازندران در تعطیلات عید سعید فطر به صورت فوق العاده به تولید نان و ارائه به مردم می‌پردازند.

عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به توریستی بودن استان مازندران گفت: به دلیل شرایط خاص استان و ورود مسافر از سراسر کشور در تعطیلات عید سعید فطر و افزایش تقاضا برای کالا‌های اساسی در مجموع ۴۱۷۶ تن سهمیه آرد فوق العاده علاوه بر سهمیه ثابت ماهانه به واحد‌های خبازی کشیک اختصاص یافت.

او افزود: با تمهیدات صورت گرفته و ذخیره سازی آرد کافی در شهرستان‌ها هیچ نگرانی و کمبودی در خصوص آرد مورد نیاز واحد‌های خبازی در استان وجود ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با توجه به ثبت ورود بیش از ۲۰ میلیون مسافر به استان در ایام تعطیلات نوروز ادامه داد: به منظور تامین نان مسافرین و شهروندان استان در ایام پایانی سال گذشته و نوروز امسال ۳۸۴ واحد خبازی در به صورت فوق العاده اقدام به پخت و عرضه نان به شهروندان کرده بودند.

وفائی نژاد با بیان اینکه نان مورد نیاز شهروندان و مسافرین استان در ایام نوروز تامین شد و هیچگونه کمبود و مشکلی برای تهیه نان در ایام مذکور گزارش نشده است، افزود: در اجرای طرح کشیک نوروزی استان در مجموع ۲۴ هزار و ۸۰۰ تن آرد فوق العاده علاوه بر سهمیه ثابت ماهانه در اختیار نانوایان قرار گرفت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گفت: به منظور نظارت بر آرد فوق العاده تخصیص یافته به خبازی‌ها و جلوگیری از هدررفت آن، تیم‌های بازرسی استانی متشکل از فرمانداری‌ها، اداره کل غله، صمت، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و اتحادیه خبازان در ایام تعطیلات عید سعید فطر نیز بازدید میدانی از واحد‌های خبازی را در دستور کار خود خواهند داشت.

او افزود: در ایام تعطیلات نوروز از ۱۱۸۶ واحد خبازی بازدید به عمل آمد که ۲۲۱ واحد متخلف با ۸۱۷ عنوان تخلف شناسایی و گزارش آن جهت پیگیری قانونی به دستگاه‌های مربوطه ارسال شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.