سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۸۷ خدمت کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی ارائه شد

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود طی سال گذشته یک هزار و ۸۷ خدمت کمک هزینه ازدواج در قالب جهیزیه و کمک مالی به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان ارائه شد.

روح الله صالحی مدیر کل کمیته امداد استان زنجان  با بیان اینکه در زمان حاضر پشت نوبتی‌های ازدواج در زنجان صفر شده، گفت: این میزان خدمات کمک هزینه ازدواج در قالب جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان اعطا شده است.

وی با بیان اینکه زوج های جوان در کنار بهره مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج، از دوره های آموزشی این نهاد نیز بهره‌مند می‌شوند اظهار کرد: در همین راستا دوره‌های آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت های زندگی مشترک، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده نیز به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: کارکردهای کمیته امداد ریشه در آموزه‌های دینی دارد و از همین رو خدمات خود را با رویکرد دینی و الهی در بخش های مختلف به جامعه هدف عرضه می‌کند.

صالحی خاطرنشان کرد: با همین نگاه فراهم کردن زمینه ازدواج زوج های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از طریق آموزش های فکری و فرهنگی، پرداخت کمک هزینه ازدواج و اهدای جهیزیه با بهره‌گیری از ظرفیت های مردمی به منظور ترویج ازدواج آسان از اقدامات و برنامه های مهم این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان هر سری جهیزیه اعطا شده به زوج های تحت پوشش این نهاد را شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی بیان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.