سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۷ فروشگاه لوازم یدکی در جیرفت

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، از تشدید طرح گشت مشترک نظارت بر بازار و اصناف در جنوب کرمان خبر داد.

محسن مشایخی افزود: با حضور معاون فرماندار و رئیس اداره تعزیرات حکومتی جیرفت، بازرسان اداره کل صمت جنوب کرمان و اتاق اصناف جیرفت از ۱۳ فروشگاه لوازم یدکی و تعمیرگاه خودرو در جیرفت بازدید و تعداد ۷ فروشگاه لوازم یدکی پلمب شد.

او اظهار داشت: در این بازرسی، تعداد ۲ فروشگاه به علت تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه نکردن صورت حساب و ۵ فروشگاه نیز تعطیلی خودسرانه برای فرار از انجام بازرسی پلمب و پرونده‌های تشکیل شده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

مشایخی با بیان اینکه این کشت‌ها به صورت مداوم انجام می‌شود، گفت: همه اصناف و بازاریان باید همه موارد قانون نظام صنفی، نظیر درج قیمت، ارئه صورت حساب و... را رعایت کنند؛ در غیر این صورت، با آنان طبق قانون به شدت برخورد خواهد شد.

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه دولت و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل بهتر و دقیق‌تر بازار و اصناف نیازمند همراهی و همکاری شهروندان هستند، تصریح کرد: شهروندان هرگونه گران فروشی، درج نکردن قیمت، ارائه نکردن فاکتور به مشتری و هرگونه انبار و احتکار را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به بازرسان اداره کل صمت جنوب کرمان اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.