سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبر خوش برای مرزنشینان؛ ۲۸ غرفه بازارچه در مرز میرجاوه آماده بهره‌برداری شد

استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از نحوه عملکرد مسئولان اجرایی پروژه احداث بازارچه خرده‌فروشان مرز میرجاوه، گفت: ۲۸ غرفه بازارچه خرده‌فروشان میرجاوه آماده بهره‌برداری شده است.

 محمد کرمی در بازدید از نحوه عملکرد مسئولان اجرایی پروژه احداث بازارچه خرده‌فروشان پایانه مرزی میرجاوه اظهار داشت: ۲۸ غرفه بازارچه خرده‌فروشان میرجاوه آماده بهره‌برداری شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: یکی از قابلیت‌های مهم استان سیستان و بلوچستان داشتن مرز آبی و خاکی با دیگر کشورهاست که با فراهم کردن زیرساخت‌ها و بستر‌های بیشتر عمرانی، شاهد توسعه و رونق استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف احداث بازارچه‌های مرزی، تسهیل روند مبادلات تجاری با کشور‌های همسایه و جلوگیری از قاچاق کالا است که علاوه بر ایجاد اشتغال برای مرزنشینان، موجب رونق صادرات و واردات نیز خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: بازارچه مرزی میرجاوه که دارای چهار هکتار مساحت است در این فاز اجرایی، ۲۸ غرفه بازارچه، سوله بارانداز، امکانات بهداشتی، اجرای آسفالت و تأسیسات روشنایی محوطه قابل بهره‌برداری است که تاکنون بالغ بر ۳۲ میلایرد تومان هزینه در بر داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.