سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح مردم یاری بیمارستان ارتش کرمان در شهر ماهان

فرمانده قرارگاه جنوبشرق ارتش از برگزاری طرح مردم یاری بیمارستان ارتش کرمان واقع در شهر کرمان همزمان با هفته ارتش خبر داد.

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با شروع فعالیت‌های دهه ارتش سال ۱۴۰۲ امروز تیم پزشکان سیار بیمارستان امام حسین ارتش کرمان در ادامه بحث خدمت رسانی به مردم محروم منطقه وارد شهرستان ماهان شدند.

فرمانده قرارگاه جنوبشرق ارتش با اشاره به اینکه بلافاصله تیم‌های پزشکی متخصص در محل مرکز نیکوکاری امام علی (ع) ماهان مستقر شدند بیان کرد: در این طرح، کودکان ۷ تا ۱۲ سال در دو حوزه دندانپزشکی و تشخیص اختلالات اسکلتی و ناهنجاری‌های ستون فقرات و کف پا مورد پایش قرار خواهند گرفت.

امیر غلامعلیان با تاکید بر اینکه این طرح به مدت دو روز انجام می‌شود عنوان کرد: براساس آمار تا به حال ۳۰۰ نفر از کودکان منطقه مورد پایش و براورد ما این است که در این دو روز بیش از ۷۰۰ نفر مورد پایش قرار بگیرند.

او افزود: معاینات اولیه امروز و فردا انجام خواهد شد و درصورت نیاز به درمان مکمل به بیمارستان امام حسین اعزام و به صورت رایگان تحت درمان قرار می‌گیرند.

ارشد نظامی اجا در جنوبشرق با اشاره به اینکه نزدیک به ۴۰۰ میلیون ریال اعتبارات درمانی و دارو به صورت رایگان در این طرح ارائه می‌شود تصریح کرد: این طرح با همکاری هلال احمر کرمان انجام و شعار ما این است که پیشگیری بهتر از درمان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.