سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۳۱ طرح عمرانی روستایی از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت در گچساران

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پارک روستای گناوه لری به نمایندگی از ۳۱ طرح روستایی در مناطق مختلف گچساران افتتاح شد.

 مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان در حاشیه بهره برداری از طرح‌های عمران روستایی گچساران گفت: این طرح‌ها در مناطق مختلف گچساران از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت به بهره برداری رسید.

روح الله عمادی سرجمع اعتبارات هزینه شده این تعداد طرح را بیش از ۱۱۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این طرح‌ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، احداث پارک، جدول گذاری، پیاده روسازی و ساخت کانال هدایت سیلاب اجرا شده است.

عمادی اضافه کرد: این طرح‌ها در روستا‌های گناوه لری، آبریگون، امامزاده جعفر، سربیشه، ماهور باشت، آرو و اجرا شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت در نوبت دوم ۱۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه روستا‌های گچساران در نظر گرفته شده که در قالب ۳۰ طرح اجرا می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گچساران هم گفت: از سال گذشته تاکنون ۹۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مختلف و توسعه و عمران روستا‌ها و مناطق محروم این شهرستان هزینه شد.

محمدمراد راغ پور افزود: این میزان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی، ساخت پل، سنگ فرش، جدول گذاری، بیس ریزی و آسفالت در روستا‌های شهرستان گچساران هزینه شد.

فرماندار گچساران هم گفت: پارک روستای گناوه لری به مساحت هزار متر به نمایندگی از طرح‌های عمران روستایی افتتاح شد.

روانبخش دیهیمی خوب با بیان اینکه برای ساخت این طرح بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد افزود: تاکنون طرح هادی در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.