سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور هزار و ۵۰۰ تکواندوکار در شیاپچانگ جهانی

نایب رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری آذربایجان گفت: باکو آماده پذیرایی از ۱۵۰۰ تکواندوکار در بالاترین سطح رقابت‌های جهانی است.

نقی صفروف نایب رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری آذربایجان در نشست خبری بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در باکو به همراه محمد شعبان مسئول کمیته مسابقات فدراسیون جهانی شرکت کرد.

ابتدا صفروف در خصوص میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان، عنوان کرد: این میزبانی فرصتی استثنایی برای ما خواهد بود چرا که در پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی، این رقابت‌ها را برگزار خواهیم کرد. تمامی مسائل فنی یک بار به طور کامل بازنگری شده است و می‌خواهیم در بالاترین سطح ممکن رقابت‌های جهانی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم ۱۵۰۰ تکواندوکار به همراه عوامل از ۱۵۰ کشور در باکو حاضر شوند و البته به احتمال فراوان حضور ۹۰ کشور قطعی است.

در ادامه محمد شعبان بیان کرد: مطمئنا برگزاری رقابت‌های جهانی در باکو اتفاق خوشحال کننده‌ای است. از جمهوری آذربایجان بابت میزبانی ممنونیم چراکه پیش از المپیک پاریس یکی از مهمترین رویداد‌های تکواندو را میزبانی می‌کند. خوشبختانه تمامی اقدامات مدنظر طبق برنامه پیش رفته است و همه چیز را بررسی کرده‌ایم.

مسابقات تکواندوی قهرمانی بزرگسالان جهان طی روز‌های هشتم تا ۱۴ خرداد به میزبانی جمهوری آذربایجان و در سالن «کریستال» شهر باکو برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.