سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از تولد ۹۳ سالگی آقای کارگردان؛

«نیکلاس هولت» و «تونی کولت»؛ بازیگران پروژه جدید «کلینت ایستوود»

«نیکلاس هولت» و «تونی کولت» در تازه‌ترین ساخته «کلینت ایستوود» تحت عنوان «عضو شماره ۲ هیأت منصفه» به ایفای نقش می‌پردازند.

به نقل از ورایتی، «کلینت ایستوود» که از او به عنوان بازیگر و فیلمساز افسانه‌ای یاد می‌شود، بزودی، ساخت پروژه جدید خود با عنوان «عضو شماره ۲ هیأت منصفه» که یک درام حقوقی و متعلق به کمپانی برادران وارنر است را شروع می‌کند.

در این پروژه، «نیکلاس هولت» و «تونی کولت» به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش می‌پردازند و «کلینت ایستوود» هم، بر اساس فیلمنامه‌ای از «جاناتان آبرامز» کارگردانی این اثر را برعهده دارد و از تهیه کنندگان این پروژه نیز، خواهد بود.

داستان این کار، درمورد محاکمه فردی است که در حقیقت، یکی از اعضای هیأت منصفه و دادستان است و متهم به قتل شده است و ایفای نقش این شخصیت اصلی را «نیکلاس هولت» برعهده دارد که او پی می‌برد امکان دارد خودش قاتل باشد و به همین دلیل، چاره‌ای ندارد جز این که یا باید هیأت منصفه را گمراه کند و خودش را از این مخمصه نجات دهد یا این که همه واقعیت را بگوید و تن به تسلیم دهد. 

نکته جالب توجه این است که ساخت این اثر از سوی برادران وارنر موفق به دریافت چراغ سبز شده است و تولید آن از ۳۱ ماه می‌ و پس از تولد ۹۳ سالگی «کلینت ایستوود» شروع می‌شود.

«کلینت ایستوود»، هنرمندی است که توانست برای آثاری چون؛ «نابخشوده» و «عزیز میلیون دلاری» برنده اسکار شود و «گریه کن ماچو» در سال ۲۰۲۱ آخرین حضور او روی پرده سینما‌ها بود و از دیگر ساخته‌های معروف او می‌توان به «هری کثیف»، «خوب، بد و زشت»، «رودخانه اسرارآمیز»، «نامه‌هایی از آیووجیما» و «تک تیرانداز آمریکایی» اشاره کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.