سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۷۸ سارق در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۷۸ متهم به سرقت در مرحله پنجم طرح ارتقای امنیت اجتماعی همزمان با شب‌های قدر در این کلانشهر دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نگهبان رفرمانده انتظامی مشهد گفت: از بیستم تا بیست و پنجم فروردین ماه کنونی و در راستای تامین امنیت شهروندان مرحله پنجم طرح اقتدار امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت منازل و سایر سرقت‌های خرد به مدت ۶ روز در سطح شهرستان مشهد اجرا شد.

او افزود: این طرح را پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت عمومی با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان مشهد اجرا کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: متهمان در بازجویی به ۴۹۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و در این بازجویی‌ها ۲۱ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند و مقادیر زیادی اموال مسروقه نیز کشف شد.

نگهبان بیان کرد: همچنین در این طرح ۶ شرور سابقه دار و ۶۳ خرده فروش دستگیر و ۴۰۳ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

او تصریح کرد: ۱۰۴ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت مسروقه، ۵۱ فقره گوشی مسروقه، ۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز، ۴۶ قبضه قمه و چاقو و چهار کیلو و ۹۲۲ گرم انواع مواد مخدر نیز در این طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اشاره به استمرار طرح‌های مبارزه با سرقت تاکید کرد: همکاری و مشارکت سازمان‌ها در افزایش هزینه ارتکاب جرم و توجه به هشدار‌های پلیس از سوی شهروندان، تأثیر شگرفی در پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.