سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر ریل اقتصادی از منبع محور به دانش بنیان در شهرستان میبد

استاندار یزد گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا شهرستان میبد را از سمت اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش بنیان ریل گذاری کنیم.

مهران فاطمی استاندار یزد در دیدار با نخبگان شهرستان میبد گفت: درحوزه صنعت مطالباتشان تامین مالی، محیط زیست، مشکلات کارگری و مسکن بود.

فاطمی با بیان اینکه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا شهرستان میبد را از سمت اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش بنیان ریل گذاری کنیم افزود: با این ظرفیت عظیم نخبگانی که در شهرستان میبد وجود دارد؛ شهرستان میبد می‌تواند بعنوان شهرستان نمونه اقتصاد دانش بنیان درسطح ملی و استانی بدرخشد.

او با اشاره به مطالبات حوزه فرهنگیان هم گفت: یکی از مطالبات در حوزه آموزش وپرورش، مدارس خیرساز بود که قرار شد سازمان نوسازی مدارس کشور تا سقف هزار میلیارد تومان تامین منابع کند تا تکمیل مدارس خیر ساز را دنبال کنیم.

فاطمی با اشاره به مطالبات حوزه ورزش و حوزه‌های دیگر اظهارداشت: درسفر شهرستانی دو روزه که در پیش داریم، این مسائل را به صورت ریز بررسی می‌کنیم.

استاندار تصریح کرد: محصول همه این جلسات و نشست و برخواست‌ها این خواهد بود که باعث شود؛ قطار پیشرفت و تعالی شهرستان با هدایت امام آیت الله اعرافی امام جمعه میبد و همکاری همه مسئولین، نخبه گان و مردم به صورت فزاینده تری پیش برود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.