سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی:

 ملتی موفق است که تاریخ کشورش را بخواند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برای شناخت دوره پهلوی و مصیبت‌های این دوران کتاب‌های علم وزیر دربار پهلوی را بخوانید.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عصر جمعه در نشست با جمعی از مسئولین اقتصادی، امنیتی، اصناف و گروه‌ها با بیان اینکه کشور ما اکنون در شرایط خاص قرار دارد گفت: ملتی موفق است که تاریخ کشورش را بخواند و برای شناخت دوره پهلوی و مصیبت‌های این دوران که کشور رو به اضمحلال بوده است کتاب‌های علم وزیر دربار پهلوی را بخوانید.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: شرایط کنونی فرصتی برای کار کردن است و با توجه به شعار سال باید در این زمینه گام‌های اساسی برداشت.

او بهره وری از منابع را نیز مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: استان مرکزی در جایگاهی قرار دارد که باید با استفاده از نیروی جوان و خلاقیت‌های آنان از هوش مصنوعی در کارخانه‌های بزرگ و توسعه کشاورزی استفاده کرد.

 نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی ظرفیت بالایی در ارتقاء تولید ملی دارد گفت: ظرفیت استان در بخش کشاورزی و صنعتی بی نظیر است و می‌توان با شناخت کافی از توانمندی‌ها با برنامه ریزی مدون در این مسیر گام برداشت.

او همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های عفاف و حجاب از امروز افزود: بی حجابی و بی بند و باری از منظر هیچ دینی مورد قبول نیست و تلاش ما باید حفظ عشق در خانواده و مقام مادر و زنان جامعه باشد.

آیت الله دری نجف آبادی به سیره زندگی امیرالمومنین هم اشاره کرد و گفت: در سایه عدالت است که عقلانیت بروز و ظهور می‌باید و این انقلاب اسلامی بود که با قدرت بخشی به ایران ما را در منطقه و عرصه بین الملل مطرح کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.