سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهایی نوجوان سراوانی از چنگال آدم ربایان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت : با تلاش کارآگاهان پلیس نوجوان سراوانی از چنگال آدم ربایان در کمتر از ۲۴ ساعت نجات یافت.

پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی روز گذشته، در سطح حوزه استحفاظی شهرستان سراوان، بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر و مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت هایی پوشیده و با تهدید سلاح، نوجوانی را با یک دستگاه خودروی پژو پارس ربوده و از محل متواری شده اند.

وی تصریح کرد : بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات قبلی این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند که در ادامه تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: سرانجام در کمتر از 24 ساعت با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این فرد شناسایی و وی آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند ، متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد، خاطر نشان کرد : با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.