سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی جهت تکمیل ساختمان پلاتوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:ویژه برنامه «قدر و قلم» با حضور هنرمندان و فعالان فرهنگی در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد این استان دیشب در ویژه برنامه «قدر و قلم» که به همت انجمن خوشنویسان بلادشاپور در فرهنگسرای ارشاد شهرستان کهگیلویه برگزار شد، گفت: چندین سال است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه به همت خانه خوشنویسان بلادشاپور همواره یک گریز و پیوستی به مسائل فرهنگی و هنری از منظر هنر تأثیر گذار و با ارتباط خوشنویسی در همه عرصه‌ها و موضوعات اجتماعی و فرهنگی داشته است که شایسته تقدیر است.

درخشان با اشاره به برگزاری این برنامه به مناسبت شب‌های قدر و شب ۲۳ ماه رمضان خاطر نشان کرد: هنرمندان در واقع با خلق آثار زیبا و ارزشمند خود بخصوص در عرصه‌های دینی، خلاقیت و هنرمندی خود را به منصه ظهور رسانند تا شاهد آثار و برکات هزاران مفاخر ارزشمند هنری باشیم.

او گفت: مقدمات برگزاری جشنواره خوشنویسی منطقه‌ای امسال با حضور هنرمندان از خطه زاگرس در کهگیلویه فراهم شد.

درخشان می گوید: اعتبار قابل ملاحظه‌ای به مبلغ یک میلیارد برای تکمیل پلاتو تخصیص داده شده است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان همچنین به آماده کردن یک بسته فرهنگی و هنری مجزا برای سفر دوم رئیس جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: این بسته شامل طرح های عمرانی و طرح‌های هنری و فرهنگی در کهگیلویه، دیشموک، قلعه رئیسی، سوق و بخش‌های همجوار برای گسترش زیر ساخت‌های فرهنگی است.

در پایان این برنامه از خانواده زنده یاد امین مشایخ یکی از هنرمندان و خوشنویسان کهگیلویه و همچنین حمایت‌ها و کمک‌های خیرخواهانه احسان تابش نژاد در حوزه فرهنگ و هنر تقدیر و قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.