سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

آرمان آزادی فلسطین سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آرمان آزادی فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال اشغالگران سیاست قطعی و برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.

آقای عابدین خرم در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: جمهوری اسلامی ایران تا تحقق این آرمان الهی پرچم‌دار حمایت از مظلومان فلسطین و الگوی آزادی‌خواهان جهان در این مسیر خواهد بود.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ به‌عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد امروز به حلقه اتحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان و نماد مقاومت، ایستادگی و دادخواهی ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی تبدیل شده است.

وی افزود: امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که استیصال و درماندگی رژیم جعلی اسرائیل بیشتر از همیشه آشکار شده و تاوان بیش از ۷۰ سال خشونت و ستم علیه ملت مظلوم فلسطین این بار دامان این شجره خبیثه را گرفته و ان‌شاءالله با نصرت الهی و همبستگی و اتحاد مسلمانان و مقاومت مردم فلسطین به آزادی نهایی قدس منجر خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: ملت فهیم، هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی، همه ساله در حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام ملت‌های آزاده جهان بوده و جلوه‌های حماسی از حضور باصلابت خود را در صحنه دفاع از قدس شریف به نمایش گذاشته است.

آقای خرم در پیام خود آحاد مردم مومن و روزه‌دار آذربایجان شرقی را به حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی دعوت کرد و گفت: اطمینان دارم که بار دیگر حماسه‌ای ماندگار در این مقطع حساس از تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.