سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه پایتخت وحدت ایران برگزار شد

مردم روزه دار شیعه و سنی ۵۰ نقطه جمعیتی سیستان و بلوچستان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت از ملت مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود از جنایات استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در زاهدان با تجمع مردمی در میدان «آزادی» از ساعت ۱۰ آغاز و حرکت  راهپیمایی کنندگان از میدان آزادی  به سمت   مصلی قدس ادامه خواهد داشت.

مردم شیعه و سنی ۵۰ نقطه جمعیتی سیستان و بلوچستان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود از جنایات استکبار جهانی و   رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشته‌اند.

صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» به عنوان شعار اصلی این روز انتخاب شده، گفت: با توجه به تلاش رژیم صهیونیستی در مدت اخیر برای حمله به مردم فلسطین و به شهادت رساندن آنها در راستای منحرف کردن افکار از اعتراضات داخلی مردم اسرائیل، راهپیمایی امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 وی افزود: بدون شک حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز قدس وحدت و انسجام اسلام را مقابل جبهه گفر و استکبار به رخ همگان خواهد کشید و نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت‌های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.