سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاگری علیه گالتیه: اگر روزه بگیری، به تو بازی نمی‌دهم

کریستوف گالتیه در زمان حضورش روی نیمکت مربیگری نیس، بازیکنان مسلمان تیمش را تهدید می کرد و آنها اجازه روزه گرفتن نداشتند.

روز گذشته بود که اتهامات جدی ژولین فورنیه، مدیر ورزشی سابق تیم فوتبال نیس، علیه گالتیه مطرح شد و بازتاب گسترده‌ای نیز پیدا کرد.

این خبر برای اولین بار توسط رومین مولینا، خبرنگار سرشناس فرانسوی، منتشر شد که حالا باعث شده تا باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کند. بر اساس این ایمیل که از سوی فورنیه برای شرکت مالک باشگاه نیس فرستاده شده بود، گالتیه به طور مشخص به فورنیه گفته بود، تیم نیس نمی‌تواند این همه بازیکن سیاه‌پوست و مسلمان داشته باشد.

امروز دیاریو نیس-ماتین جزئیاتی بیشتر از این رسوایی را فاش کرد. بر این اساس گالتیه ابتدا با درخواست فورنیه برای جذب پابلو روزاریو (هافبک هلندی) به دلیل مسلمان بودن او مخالفت کرده بود. گالتیه همچین بازیکنان مسلمان تیمش را تهدید می‌کرد که در صورت روزه گرفتن از حضور در میدان محروم خواهند شد. او می‌گفت که روزه نگیرید تا به شما بازی برسد.


گالتیه همه این اتهامات را رد کرده و گفته از کسانی با حیثیت و اعتبار او بازی کرده اند، شکایت خواهد کرد. در صورت اثبات اتهامات، پی اس جی فورا گالتیه را اخراج خواهد کرد.

برچسب ها: گالتیه ، پاری سن ژرمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.