سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسسه‌ای که محبت در آن جریان دارد

کارکنان موسسه خیریه محبت میبد باعشق ومحبت خاصی به خدمات دهی به معلولان ذهنی و بیماران روانی مشغول هستند.

نامجو مدیرعامل موسسه خیریه محبت گفت: این مرکز در سال ۱۳۷۲ با همت خیران در شهرستان میبد با هدف نگهداری و توانبخشی بیماران روانی راه اندازی شده است.

او با اشاره به فعالیت دو بخش در این موسسه، افزود: در هر بخش حدود ۶۰ نفر از بیماران نگهداری می‌شوند که حدود ۵۰ نفر پرسنل از جمله دکتر، روانپزشک، پرستار، مادریار و... در سه شیفت از آن‌ها مراقبت می‌کنند.

مدیرعامل موسسه خیریه محبت با بیان اینکه کلاس حرفه آموزی برای برخی از مددجویان برگزار می‌شود گفت: البته در برخی از بخش‌های این موسسه بیمارانی بستری هستند که از لحاظ روحی، فقط کادر می‌توانند از آن‌ها مراقبت کنند

فلاح رئیس هیات مدیره موسسه محبت هم افزود: در این چند سال پرستاران زیادی در این موسسه در کنار این بیماران مثل یک مادر بودند و خیلی از آن‌ها از زندگی هایشان گذشتند تا مرهمی برای این عزیزان باشند.
او گفت: هزینه این موسسه در هر ماه یک میلیارد تومان است که ۴۰ درصد از آن را بهزیستی و اولیای بیماران پرداخت می‌کنند و ۶۰ درصد از هزینه‌ها از طریق حوزه خیران تامین می‌شود.

رئیس هیات مدیره موسسه محبت خاطرنشان کرد: تامین هزینه‌های لازم برای نگهداری بیماران، بزرگترین مشکل این موسسه است که می‌طلبد تا هر کسی با نیتی خیر گوشه کار را بگیرد و در این مسیر با ما همراه باشد تا باقیات و صالحاتی برای آن‌ها ثبت و ضبط شود.

فلاح ادامه داد: خیران می‌توانند برای کمک به این موسسه وجوهات نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۱۱۲۹۱۸۰۲۰۰۴ بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۳۷۵۲ و شماره شبا ir ۳۳۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۱۲۹۱۸۰۲۰۰۴ واریز کنند.

او تصریح کرد: همچنین مردم می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۳۸۴۲۱۲۹۰-۴ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.