سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری شدن ۳۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن ۳۷ بیمار جدید مثبت مبتلا به کرونا در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در یک هفته اخیر خبر داد.

قدس  اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۳ هزار و ۴۷۸ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: در یک هفته اخیر و از ۱۶ الی ۲۲ فروردین ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۷ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۲ هزار و ۵۹۰ نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس افزود: علاوه بر این در این مدت ۵۰ هزار و ۸۸۸ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۱ هزار و ۳۴۲ نفر رسید.

 قدس از وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی در نیمی از شهرستان های هشتگانه این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: براساس آخرین اعلام رسمی وضعیت نقشه کرونا در کشور، همچنان مهدیشهر تنها شهرستان قرمز در این استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.