سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در شهرستان خوی

به مناسبت لیالی قدر و سالگرد شهادت حضرت علی (ع) بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در شهرستان خوی توزیع شد.

به مناسبت شب های پرفیض قدر و سالگرد شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) به همت خیران ستاد عتبات عالیات، قرارگاه مردمی صاحب الزمان(عج)، گروه‌های جهادی سپاه و جمعیت هلال احمر شهرستان خوی بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در این شهرستان خوی بین نیازمندان توزیع شد.

 مسئول ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی در گفتگو با خبرناگاران گفت: به مناسب شب‌های لیالی قدر ایام شهادت حضرت علی ع خیران این ستاد بیش از یک هزار بسته معیشتی را تهیه و با اولویت خانواده‌های نیازمند در دو مرحله در بین آن‌ها توزیع کردند.

حسن حسینی افزود: همچنین ۳ میلیارد ریال نیز کمک نقدی به همت خیران ستاد عتبات عالیات شهرستان خوی در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی و مسئول قرارگاه مردمی صاحب الزمان(عج) این شهرستان هم با تقدیر خیران و طلاب و روحانیان خوی تصریح کرد: با تلاش گروه‌های جهادی این قرارگاه که غالبا طلاب و روحانیان هستند بیس از ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و در بین زلزله زدگان و‌ نیازمندان شهرستان خوی توزیع شد.

جعفرزاده معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خوی هم گفت: سپاه خوی و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی هم، به همین مناسبت ۷ قلم مواد غذایی و بهداشتی در قالب بیش از ۲ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کردند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان نیز گفت: با اجرای طرح هلال رحمت، جمعیت هلال احمر استان  با توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی به یاری نیازمندان و خانواده‌های زندانیان خوی شتافت.

تقی زاده تصریح کرد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون در استان به ارزش ۸۰میلیارد ریال بسته معیشتی شامل ۱۴ قلم مواد غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان و خانواده‌های زندانیان استان توزیع شده است .

حجت‌الاسلام رشتبر دادستان عمومی و انقلاب خوی هم در مراسم اجرای این طرح گفت: به همت خیران از سراسر ایران اسلامی در این مدت به ارزش ۱۴ میلیارد ریال انواع کالا و بسته معیشتی تهیه و به خانواده‌های زندانیان خوی کمک و مساعدت شد.

مجموع ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در شهرستان خوی در این مدت ۷۵ میلیارد ریال بوده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.