سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان قزوین از تردد و اتراق کردن در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند

شرکت آب منطقه‌ای قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست تا روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری از هرگونه تردد در حاشیه رودخانه‌ها، سدها، حوضچه‌های تغذیه مصنوعی و کانال‌های آبیاری خودداری کنند.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای قزوین آمده است: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی توسط اداره کل هواشناسی استان، احتمال وقوع بارش‌های بهاری با شدت به نسبت بالا از فردا /چهارشنبه/ به مدت ۲ روز در مناطق مختلف استان، به ویژه دامنه‌های جنوبی البرز و مناطق رودبار الموت شرقی، غربی و همچنین بخش طارم سفلی بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد.

 از شهروندان استان درخواست می‌شود تا از نزدیک شدن، تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل ها، آبراهه‌ها، دریاچه‌های سد نهب و زیاران و همچنین سایر تاسیسات آبی و نقاط پرخطر به طور جدی خودداری کنند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: به پیمانکاران نیز توصیه می‌شود تا ضمن خارج کردن ماشین آلات و ادوات از بستر و حریم رودخانه‌ها و میسل ها، جهت آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی موارد ایمنی را به طور کامل رعایت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.