سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت توزیع نیروی برق ، برق مطمئن و پایدار را باکیفیت به مردم می رساند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه گفت : شرکت توزیع نیروی برق استان به عنوان زنجیره آخر صنعت برق و مرتبط با مردم همواره تلاش کرده است تا برق مطمئن و پایدار را باکیفیت به مردم خوب استان برساند.

مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه ضمن تشریح ماموریت ها، چشم انداز و اهداف استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، گفت : درصد مصرف سرانه سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، هشت درصد افزایش رشد داشته است و سرانه مصرف بخش عمومی و اداری استان کرمانشاه از میانگین کشور بالاتر است، این درحالی است که در بخش صنعتی سرانه مصرف برق کمتر از میانگین کشوری است.

وی با اشاره به لزوم مدیریت مصرف برق در تابستان ۱۴۰۲ افزود: در سال گذشته با همکاری بخش‌های خانگی، صنعتی، کشاورزی، اداری ۵۸ مگاوات کاهش بار در حوزه مدیریت مصرف برق داشتیم که این رقم برای سال ۱۴۰۲، ۱۳۰مگاوات پیش بینی می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه بارشبکه و مدیریت آن به واسطه سیستم GIS به صورت هوشمندانه انجام می‌شود، تصریح کرد: هوشمندسازی ادارات دولتی درخصوص انرژی الکتریکی در حال انجام و تاکنون نیز ۶ هزار دستگاه کنتور فهام نصب شده است.

وی با بیان اینکه کل کنتور‌های کشاورزی استان هوشمند می‌شود، درخصوص جذب سرمایه گذار خارجی گفت: تمامی مکان‌های بالقوه جهت جذب سرمایه گذاری خارجی انجام شده است و طرح‌های سلول خورشیدی نیز در اولویت قرار دارد.

مرادی با اشاره به چالش‌های صنعت برق در استان، تامین منابع مالی پروژه‌های این صنعت را مهم برشمرد و تصریح کرد: فعالیت شرکت توزیع نیروی برق استان منوط به وصول مطالبات است و ادارت دولتی بیشترین بدهکاری را به شرکت توزیع نیروی برق دارند.

وی با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار عنوان کرد: این پروژه می‌تواند کمک موثری به خدمات دهی بهتر و کاهش سرقت در کل استان را داشته باشد .

برچسب ها: اداره برق ، شرکت برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.