سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به طرح گسترش شبکه قرنطینه دامی کردستان

در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان، طرحی با عنوان پروژه تکمیل و تجهیز واحد‌های قرنطینه دامی مصوب شد که تاکنون ۱۵ میلیارد تومان به اجرای آن تخصیص یافته است.

رییس اداره برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی اداره کل دامپزشکی کردستان با اشاره به اینکه در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان، طرحی با عنوان پروژه تکمیل و تجهیز واحد‌های قرنطینه دامی مصوب شد ، اظهار کرد: اعتبار کلی این طرح ۳۰ میلیارد تومان است که تاکنون پنج درصد پیشرفت فیزیکی و ریالی دارد.

ارژنگ پرتواندازان افزود: قرنطینه نخستین سد دفاعی در مقابل هجوم بیماری زا و عفونی است که کاربرد اصلی آن مراقبت از موارد مشکوک، مظنون و شاید آلوده در مدت و مهلت معین است که پس از انقضای دوره مقرر شده و رفع ابهام و اطمینان کامل از سلامت آن اجازه ورود به کشور یا به منطقه داده می‌شود.

او گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این اداره کل سال گذشته ۲۶ میلیارد و ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود.

پرتواندازان با اشاره به انعقاد قرارداد در قالب خرید خدمت با مراکز بخش غیر دولتی گفت: تمام مطالبات این مراکز پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که پرداخت شد.

او با بیان اینکه ۱۹ متقاضی دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در سال گذشته بودند، اضافه کرد: هشت میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان مبلغ تسهیلات بود که به بانک‌های عامل معرفی و ۱۰ متقاضی نیز به مبلغ پنج میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان برای تصویب به کارگروه ارائه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.