سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در قالب طرح ضیافت کالای های اساسی تنظیم بازار در کهگیلویه توزیع شد

 سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه گفت:۱۴۵ تن کالای اساسی تنظیم بازار، در بازار این شهرستان توزیع شد.

 سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه با اشاره به تامین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان، از توزیع مداوم کالای اساسی تنظیم بازاری با قیمت مصوب در این ایام خبر داد.
 
کیومرث روزیان گفت: امسال باتوجه به همزمانی روز‌های نخست ماه مبارک رمضان و نوروز ، علاوه بر نظارت بر روند توزیع میوه شب عید که توسط تعاون روستایی صورت گرفت، عرضه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم از جمله برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ و شکر نیز به صورت مداوم در بخش‌های چهارگانه مرکزی، سوق، دیشموک و چاروسا در دستور کار قرار گرفت.

روزیان افزود: در این ایام ۶٠ تن برنج هندی،۳۳/۲ تن برنج تایلندی،۱۸/۴ تن شکر،۱٠ تن گوشت گوساله و ۲٠ تن گوشت مرغ در قالب طرح ضیافت میان شهروندان توزیع شد.

روزیان اضافه کرد: بازرسان جهاد کشاورزی در همه مراحل، از تامین تا توزیع در واحد‌های عرضه اعم از نانوایی ها، گوشت قرمز و گوشت مرغ، میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای حضور فعال داشته و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌شود. 
 
او از شهروندان خواست در صورت داشتن نذری در شب‌های قدر ، برای اخذ حواله کالا‌های اساسی با قیمت مصوب به مباشران و عاملان توزیع با واحد تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه مراجعه کنند.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل کم فروشی، گرانفروشی با شماره ۱۲۴ موارد تخلف را گزارش کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.