سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس شورای اسلامی شهر زنجان:

بازارچه‌های میوه و تره بار در زنجان احداث می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بازارچه‌های میوه و تره بار در سطح شهر به منظور تحقق شعار سال و مهار تورم احداث می‌شود.

مجید ناصحی مقدم روز سه‌شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اگر مجوزهای مورد نیاز از سوی دستگاه های اجرایی صادر شود، مواد پروتئینی نیز در این بازارچه ها عرضه خواهد شد.

وی به آسفالت معابر شهری در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: با اسکن لیزری معابر و اولویت بندی آنها برای آسفالت سعی کردیم این موضوع به صورت علمی و مدیریت شده جلو برود.

ناصحی مقدم به راه اندازی کارخانه تولید محلول یخ زدا برای برف روبی معابر شهر زنجان اشاره کرد و افزود: رویکرد ما بهره گیری از این تولید دانش بنیان بود و البته نتیجه مطلوبی داشت.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان به بهره برداری از فاز جنوبی پروژه سبزه میدان در اواخر سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال تکمیل فاز شمالی پروژه در دستور کار است.

ناصحی مقدم در بخش پایانی سخنان خود ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: دفاع از حقوق مردم فلسطین از آرمان های انقلاب اسلامی است.

فرایندی برای برخورد با دلالی واحدهای نهضت ملی مسکن طراحی نشده است

عضو شورای شهر زنجان در نطق پیش از دستور خود به وجود دلالی در بازار مسکن و به ویژه خرید و فروش واحدهای نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخوردی با تخلف های خرید و فروش واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان نمی شود.

داود حسنی با بیان اینکه مشکلات حوزه مسکن، تورم بالایی را ایجاد می کند، اظهار کرد: متاسفانه فرایندی برای برخورد با دلالی واحدهای نهضت ملی مسکن طراحی نشده است که باید برای رفع این مشکل برنامه ریزی کرد.

وی گفت: هدف از اجرای طرح نهضت ملی مسکن، خانه دار کردن تعدادی از مردم بود ولی برخی حتی اقساط آن را هم نتوانستند تامین کنند با این وجود واحدهای نهضت ملی با قیمت های خیلی بالا خرید و فروش می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.