سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

۱۴۳ واحد تولیدی و صنعتی در نقاط شهری و روستایی ایلام گازدار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین ۱۴۳ واحد تولیدی و صنعتی در نقاط شهری و روستایی ایلام گازدار شدند.

محمود کشاورز،  مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به استان تاکنون، یک هزار و ۲۷۸ واحد صنتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان گازدار شده است گفت: در راستای تحقق نامگذاری سال گذشته، کمک به توسعه و رونق صنایع و افزایش تولید و محرومیت‌زدایی، برای ۱۴۳ واحد گازرسانی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: با گازرسانی به این تعداد صنایع، ۱۳ هزار متر‌مکعب در ساعت، گاز به جای سوخت‌های مایع جایگزین شده است.

کشاورز ادامه داد: از ابتدای گازرسانی تاکنون ۳۵۸ مرغداری، ۱۸۸ گاوداری، ۳۵ دامداری، ۴۷۹ صنایع متفرقه، ۱۹۴ صنایع عمده و ۲۴ CNG در نقاط مختلف استان گازدار شده است.

وی گفت: در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، ۱۸ مرغداری، ۱۶ گاوداری، ۱۲ دامداری، ۸۳ صنایع متفرقه و ۱۴ صنایع عمده گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام  با بیان اینکه با توجه به نقش صنایع در رونق و آبادانی استان به منظور حمایت از تولید داخلی، گازرسانی به صنایع واجد شرایط همچنان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان ایلام به شمار می‌رود اظهار داشت: گازرسانی به صنایع توانسته است ارزش افزوده خوبی برای استان ایلام داشته باشد و با جایگزینی سوخت طبیعی در واحد‌های تولیدی و صنعتی، آلودگی کمتری در مقایسه با سایر فرآورده‌های نفتی به دنبال دارد و موجب ارتقاء شاخص‌های حفظ و بهبود محیط زیست و توسعه پایدار می‌شود.

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.