سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در مشهد

رئیس پلیس راهور مشهد مقدس گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز قدس بلافاصله پس از برنامه‌های شب سوم احیا به اجرا درخواهد آمد.

عباس عابدینی رئیس پلیس راهور مشهد گفت: با توجه به هم‌زمانی روز قدس و برنامه‌های سومین شب از شب‌های قدر، محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم مطهر برداشته نخواهد شد از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۵ فروردین، فرایند محدودیت‌های ویژه روز قدس را آغاز خواهیم کرد.

او افزود: در شب‌های قدر، محدودیت تردد خودرویی از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد هم ادامه می‌یابد و همان‌طور که بیان شد، این محدودیت‌ها استثنا در روز قدس ادامه خواهد یافت.

رئیس پلیس راهور مشهد ادامه داد: مسیر راهپیمایی روز قدس از میدان ۱۵ خرداد به سمت میدان بیت المقدس و نهایتاً حرم مطهر رضوی خواهد بود؛ بنابراین تردد خودرویی در ساعات راهپیمایی ممنوع است و خودرو‌های پارک‌شده در مسیر نیز به پارکینگ مستقر در پایانه امام رضا (ع) انتقال داده خواهند شد. از شهروندان عزیز خواهشمندیم پس از ساعت ۲ بامداد به هیچ عنوان خودرو‌های خود را در مسیر راهپیمایی پارک نکنند.

عابدینی بیان کرد: در سایر مسیر‌های منتهی به مسیر راهپیمایی، صرفاً مدیریت ترافیک و روان‌سازی آن را انجام خواهیم داد و محدودیت تردد نخواهیم داشت. با این حال پیشنهاد می‌شود شهروندان عزیز ضمن مدیریت زمان حضور در مراسم معنوی احیای شب ۲۳ رمضان و پس از آن، روز قدس، دچار مشکل ترددی نشوند و در صورت امکان با وسایل حمل‌ونقل عمومی تردد کنند.

او تصریح کرد: رانندگان محترم وسایل نقلیه موتوری در شب‌های پیش رو به تردد عابران پیاده توجه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.