سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان :

حضور در راهپیمایی روز قدس کمک شایانی به محور مقاومت می‌کند

ریواده باتاکید برحضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس کمک شایانی به محور مقاومت می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه ستاد استانی بزرگداشت دفاع مقدس  اظهار کرد: برنامه های فرهنگی بسیار خوبی در سال گذشته به ویژه در شش ماه دوم سال برگزار گردید که آثار و نتایج آن بر جامعه قابل مشاهده بود.

وی به آخرین جمعه ماه رمضان اشاره و تصریح کرد: در آستانه روز جهانی قدس و با توجه به شرایط منطقه و با توجه به تحولات چند ماه اخیر؛ انشالله به لطف خداوند متعال آزادی قدس در نزدیکترین روزهای خود قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، کمک شایانی به جبهه و میدان مقاومت می کند که انشالله این اقدامات به آزادی قدس شریف ختم گردد. 

وی بر لزوم حمایت مردم از مردم مظلوم فلسطین اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است از همه ظرفیت‌ها جهت تبیین،حضور و مشارکت مردم در روز جهانی قدس استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: رمز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران، دفاع مقدس است و دولت سیزدهم‌ نیز در ابتدای شروع کار خود گفتمان انقلاب اسلامی، کار جهادی و انقلابی را به عنوان شعار و راهبرد مدیریتی خود تعریف کرد. 

وی از بسیج به عنوان کلید طلایی حل مشکلات کشور نامدبرد و افزود: باید از این ظرفیت در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت استفاده گردد.

برچسب ها: روز قدس ، ماه رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.