سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومیت پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال جریمه نقدی

در طرح نظارتی ویژه نوروز، متخلفان به پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال جریمه نقدی در چهارمحال و بختیاری محکوم شدند.

محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای مرحله نخست طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان در استان از ۸ تا ۲۹ اسفندماه پارسال گفت: این نهاد به ۵۵۷ پرونده رسیدگی کرد.

وی افزود: در این مدت، ۶۴۲ پرونده تخلف از سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی در راستای بازرسی کارشناسان این سازمان‌ها از واحد‌های صنفی به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شد که ۵۵۷ فقره پرونده رسیدگی شد و متخلفان به پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.


بیشتر بخوانید


عمرون اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۸۰ گروه از جهادکشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت و همچنین روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی بر واحد‌های صنفی نظارت داشتند و از یک‌هزار و ۲۶۶ واحد صنفی بازرسی مشترک انجام شد.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها بیش از ۱۹۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و برای صاحبان این واحد‌های صنفی پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.
عمرون گفت: در این مدت بر سر درب تعداد پنج واحد صنفی متخلف پلاکارد نصب و یک واحد صنفی نیز به مدت ۱۰ روز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم نظارت بر واحد‌های صنفی از اول ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا عید سعید فطر ادامه دارد، اظهار داشت: مردم می‌توانند تخلفات را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت و جهادکشاورزی و سامانه ثبت شکایات تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.