سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۱۵۲ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از آمادگی ۱۵۲ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در استان خبر داد.

امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  برنامه  ریزی خرید تضمینی گندم و کلزا در استان از نیمه دوم آذرماه پارسال در اداره کل غله و با همکاری جهاد کشاورزی و سایر ادارات عملیاتی گردید.

او می گوید: از  ۱۵۲ مرکز خرید  راه اندازی شده ۱۰۶ مرکز ویژه گندم و ۴۶ مرکز خرید ویژه کلزا  است  و از همه مراکز خرید بازدید فنی صورت گرفته و تمام ملزومات و نیازمندی‌های مراکز تدارک دیده شده  است.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه همه مراکز دولتی نیز آماده خرید محصول و حاصل دسترنج کشاورزان هستند، ادامه داد: انتظار داریم کشاورزان محصول خود را  به مراکز دولتی تحویل دهند.

آقای جهان نژادیان گفت: از دیروز خرید تضمینی گندم در شهرستان هندیجان آغاز و ۵۵۰ تن  گندم از کشاورزان عزیز  خریداری گردید.

او ادامه داد: آمادگی داریم در صورت نیاز مراکز خرید را با رضایت ستاد برداشت افزایش دهیم.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان  درخصوص پرداخت مطالبات کشاورزان نیز گفت:   باتوجه به هماهنگی‌هایی که در ستاد برداشت و با حضور استاندار  انجام شد مقرر گردید بانک عامل اعتبارات لازم را درخصوص خرید تضمینی گندم و کلزای کشاورزان  تدارک ببیند ودر کمترین زمان ممکن وجوه مربوط به این محصولات به حساب  کشاورزان واریز شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.