سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ کار در سیستان و بلوچستان آسیب دیده است

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرهنگ کار در استان آسیب دیده است، گفت: متاسفانه در برخی از پروژه‌های تولیدی استان کارگر بومی برای فعالیت وجود ندارد.

 محمد کرمی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی اتاق‌های اصناف سراسر استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اگر اصناف مشکلاتی در زمینه فعالیت‌هایشان با دستگاه‌های اجرایی دارند باید با برگزاری جلسه مشترک مسائلشان خیلی شفاف و روشن حل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر برگزاری دائم این جلسه توسط اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان، بیان کرد: در زمینه صدور مجوز‌ فعالیت، تسریع در کارها و کمک به سرمایه‌گذاران باید اقدامات لازم هرچه سریعتر صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: مصوبات جلسات باید بند به بند پیگیری و بررسی شود و توسط بازرسان عدم دلایل اجرای مصوبات نیز بررسی شود. قرار نیست همه افراد جهت حل مسائل به دستگاه‌ها مراجعه کنند بلکه خود دستگاه‌ها هم باید پیگیر حل مسائل باشند.

کرمی گفت: همفکری در جهت توسعه بازار و توسعه صادرات و واردات با کشورهای همسایه و همچنین از مرز دریایی باید صورت بگیرد. اصناف با توجه به ظرفیت شهرک‌های صنعتی و همچنین موقعیت ویژه استان باید فعالیت‌هایشان را توسعه دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرهنگ کار در استان آسیب دیده، افزود: متاسفانه در برخی از پروژه‌های تولیدی استان کارگر بومی برای فعالیت وجود ندارد.

وی با اشاره به گردش بالای مالی در شهرهای استان بیان کرد: اصناف باید در زمینه تولید و تجارت فعال‌تر شده و از ظرفیت بازارچه‌های مرزی استفاده کنند.

کرمی با اشاره به الگو پذیری از امام علی(ع) در زمینه کار و تلاش گفت: کار و تلاش در دین اسلام مانند عبادت است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر هم‌افزایی در کارها اظهار داشت: مجموعه‌های دولتی و خصوصی جلسات تخصصی برگزار و موارد مطرح شده و مسائل موجود را پیگیری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.