سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۴ آشپزخانه تهیه افطاری برای نیازمندان سمنانی راه‌اندازی شد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۱۰۴ آشپزخانه اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در استان راه‌اندازی شد.

محمدحسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: بیش ۱۲۸ هزار و ۸۸۰ پرس غذای گرم، افطاری ساده و سبد کالا، به وسیله کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه تا دهم فروردین ۱۴۰۲ بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان، مددجویان و نیازمندان در قالب اطعام مهدوی افطاری ساده غذای گرم و بسته‌های معیشتی و سبد غذایی دریافت می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از مردم نیک‌اندیش استان سمنان در امر کمک به نیازمندان در ماه پرفضیلت رمضان، گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و عملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان، آشپزخانه‌هایی با هدف تهیه غذای گرم برای نیازمندان در این ماه مبارک راه‌اندازی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بابیان اینکه تا هجدهم ماه مبارک رمضان، ۱۰ هزار و ۸۷۵ سبد کالا، ۸۱ هزار و ۴۹۸ پرس غذای گرم و ۳۶ هزار و ۵۰۷ افطاری ساده بین مددجویان و نیازمندان استان سمنان با کمک مردم نیک‌اندیش استان سمنان توزیع‌شد، تصریح کرد: تاکنون مجموع ارزش اقدامات انجام‌شده به ۱۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسید.

وی با اشاره به اینکه مردمی سازی امور خیر و احسان از راهبرد‌های مهم کمیته امداد است، افزود: طرح سفره‌های افطاری ساده به‌منظور زمینه‌سازی برای مشارکت مردم و خیرین در برنامه‌های ماه مبارک رمضان جهت بهره‌مندی بیشتر از برکات این ماه در قالب اطعام نیازمندان با محوریت مراکز نیکوکاری در سطح استان اجرا می‌شود.

ذوالفقاری ضمن دعوت مردم برای مشارکت در پویش هم‌سفره با هدف کمک به نیازمندان در ماه پرفضیلت رمضان خاطرنشان کرد: شماره کارت بانکی ۰۴۳۸-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و کد دستوری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* برای مشارکت مردم در این امر خداپسندانه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر با هدف حمایت از از کودکان نیازمند استان سمنان ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ و ثبت‌نام در سایت اکرام امداد امکان حمایت از یک یا چند کودک در طرح اکرام و محسنین فراهم شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.