سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام دستورالعمل‌های رعایت حجاب در اماکن گردشگری با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هرگونه هنجار شکنی در اماکن گردشگری این استان برخورد می‌شود.

 سعید طالبی پور افزود: دستورالعمل‌های حجاب و عفاف  به مسولان تفرجگاه‌های گردشگری استان اعلام شد و رعایت این دستورالعمل‌ها الزامی است.

او گفت: با هدف رعایت و پیشگیری از هر گونه هنجار شکنی در مناطق گردشگری و تفرجگاهی جلسات متعددی با مدیران تفرجگاه‌ها برگزار  و حریم و حدود آن‌ها نیز مشخص شد.

طالبی پور همچنین اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای مسولان این اماکن برگزار و نحوه رفتار و برخورد با هنجار شکنان آموزش داده شد.

مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همچنین اضافه کرد: برای ساماندهی تور‌های گردشگری ستادی تحت عنوان ستاد ساماندهی خدمات مسافرتی با حضور مسولان دستگاه‌ قضا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل و نحوه برخورد و پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی بررسی و تمهیدات لازم اندیشیده شد.

طالبی پور با اشاره به سفر‌های نوروزی گفت: در تعطیلات نوروزی در مبادی ورودی بنر‌های با موضوع حجاب و عفاف نصب و همچنین در سیاه چادر‌های ورودی شهر‌ها ، نکات لازم به گردشگران یاد آوری می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
عامل اصلی فقر بیکاری جوانان مشکلات اقتصادی و معیشت گرانی و تورم است 44سال گذشته با فقرپاشَی آینده مبهم دارند فرزندان ایران عامل مسمومیت دانش آموزان مهمتر از حجاب است