سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سیرجان:

شهرداری، راهکار کاربردی برای حل مشکل ترافیک ارائه دهد

حجت الاسلام مسلمی زاده گفت: با توجه به توسعه شهر، وجود ترافیک می‌تواند مشکل آفرین شود؛ بنابراین شهرداری راهکار کاربردی برای حل مشکل ترافیک ارائه دهد.

شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر سیرجان با امام جمعه شهرستان سیرجان دیدار و گزارشی از فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ شهرداری را ارائه کردند.

حجت الاسلام مسلمی زاده، امام جمعه سیرجان در این دیدار خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر گفت: شما افرادی هستید که توانسته‌اید اعتماد مردم را جلب کنید و  مردم به شما این وکالت را دادند که از حقوق آن‌ها دفاع کنید و  وجود اختلاف نظر و سلیقه در مجموعه شورای شهر طبیعی است؛ اما این امر نباید سبب شود که جامعه شهری ضرر کند.

او به اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر اشاره و تاکید کرد: همدلی و هدف مشترک، موجب اتحاد است و این اتحاد باید در مجموعه شورای شهر سیرجان مشهود باشد و  هدف شما که  رشد و توسعه شهر است، با این اتحاد محقق می‌شود و خوشبختانه مجموعه شورای شهر سیرجان یک مجموعه همگرا و ارزشمند است.

حجت الاسلام مسلمی زاده بیان داشت: شهر سیرجان رو به توسعه است و مجموعه شورای شهر می‌تواند گام‌های موثری در این مسیر بردارد، با این شرط که شورا بایستی دست شهرداری را باز گذاشته و با مجموعه شهرداری همراهی و همدلی داشته باشد و نظارت و تخصص به خرج دهد.

او با اشاره به فعالیت‌های شهرداری افزود: اقدامات خوبی را از سوی شهرداری سیرجان شاهد هستیم و در کنار این فعالیت‌ها باید فکری به حال ترافیک شهر کرد که با توجه به توسعه شهری می‌تواند مشکل آفرین شود. 

امام جمعه سیرجان تاسیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری را یک فعالیت تأثیرگذار عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانه شاهد سیر قهقرایی و سونامی فرهنگ در سطح شهر هستیم  و کار فرهنگی منفک از کار شهرداری نیست و تاسیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری یکی از مباحث زیرساختی و اثرگذار است و  این سازمان می‌تواند به تقویت فرهنگ کمک کرده و این سونامی را از بین ببرد.

برچسب ها: امام جمعه ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.