سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به عملکرد درخشان فرنگی کاران ایران در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا

ملی پوشان کشتی فرنگی در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و همچنین ۱۲۰ امتیاز روز درخشانی را در کشتی ایران ثبت کردند.

تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در روز نخست سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا که روز گذشته (یکشنبه) در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد با کسب ۴ مدال طلا و یک مدال نقره رکوردی منحصر به فرد را در تاریخ برگزاری این مسابقات از خود بجای گذاشت.

فرنگی کاران جوان کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها ۸۹ امتیاز کسب کردند و تنها ۸ امتیاز از دست دادند.

گفتنی است که ملی پوشان کشورمان در اتفاقی نادر در خاک هیچ امتیازی از دست ندادند و همچنین در اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم نمایندگان کشورمان امتیازاتی که از دست دادند تنها از طریق پوئن اخطار خاک بود.

پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، با کسب ۳ پیروزی مقابل حریفانی از ژاپن، ازبکستان و هند سومین مدال طلا تاریخ کشتی فرنگی ایران را بعد از حمید سوریان و پویا ناصرپور در این وزن بدست آورد.

ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم، در این رقابت‌ها مقابل حریفانی از کشور‌های هند، کره جنوبی و ازبکستان ۲۷ امتیاز کسب کرد و بدون از دست امتیاز، اولین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران در طول برگزاری سی و سه دوره این رقابت‌ها در وزن ۶۳ کیلوگرم را به نام خودش ثبت کرد.

ناصر علیزاده نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشورمان در این مسابقات، با عبور از نمایندگان کشور‌های ژاپن، هند و قزاقستان برای سومین دوره متوالی عنوان قهرمانی این وزن را در قاره کهن برای کاروان کشورمان به ارمغان آورد.

امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، نماینده قرقیزستان، ازبکستان و چین را از پیش رو برداشت و چهارمین مدال طلا ایران را در روز نخست این مسابقات صید کرد، میرزازاده در این دوره از مسابقات با کسب ۲۰ امتیاز و بدون از دست دادن امتیازی این عنوان را کسب نمود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.