سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف محموله غیرمجاز سفره ماهی‌ها در سرخه

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از کشف محموله غیرمجاز سفره ماهی توسط عوامل یگان امداد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جلال حسینی فرمانده انتظامی شهرستان سرخه  اظهار کرد: در اجرای طرح کنترل خودرو‌های محور اصلی مواصلاتی در شهرستان به منظور مقابله با پدیده قاچاق کالا و محموله‌های غیر مجاز، ماموران یگان امداد در ایست و بازرسی از خودرو‌های محور سرخه - سمنان به یک دستگاه کامیون یخچال دار مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۸ تن و ۵۱۹ کیلوگرم سفره ماهی فاقد مجوز لازم از مراجع ذیصلاح کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه این راننده خودرو قصد انتقال این محموله را از استان هرمزگان به یکی از استان‌های شمالی کشور را داشت اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و محموله کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

رئیس پلیس سرخه در پایان خاطرنشان کرد: محموله‌های فاقد مجوز می‌تواند ناقل آلودگی و بیماری بوده و جان هموطنان را به خطر میاندازند لذا پلیس در شناسایی و توقیف محموله‌های غذایی غیر مجاز اهتمام ویژه دارد و از شهروندان انتظار می‌رود در صورت اطلاع و یا مشاهده مواد غذایی غیر مجاز مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.