سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انفجار شدید منزل مسکونی در خیابان فلاح تهران

در پی انفجاری که در یک منزل مسکونی در خیابان فلاح تهران رخ داد تاکنون ۳ زن، یک کودک و ۳ مرد مجروح شدند.

ساعت ۲۲:۲۸ یک شنبه شب یک ساختمان دو طبقه قدیمی در خیابان ابوذر فلاح منفجر شد. بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می‌شوندو آتش نشانان در کمتر از سه دقیقه به آنجا می‌رسند.

طبقه همکف این ساختمان قدیمی، دو مغازه و در طبقه فوقانی یک واحد مسکونی بود. انفجار در قسمت پشت ساختمان رخ داده بود و تا این لحظه این احتمال وجود دارد که انفجار در یکی از مغازه‌های طبقه پایین که فروشنده وسایل آبگرمکن و تاسیسات بوده است رخ داده باشد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، با بیان اینکه صدای انفجار آنچنان عظیم و شدید بود که در چند خیابان اطراف شنیده شده بود و حتی شیشه‌های چند ساختمان اطراف را نیز خرد کرده بود گفت: همچنین چند خودرو در اطراف این ساختمان بر اثر ریزش و پرتاب تکه‌های ساختمان بر اثر انفجار تخریب شده اند.

وی تاکید کرد: نیمی از ساختمان در دو طبقه تخریب شده است و نیرو‌های آتش نشانی با رسیدن به محل موفق شدند ۶ نفر که سه آقا و دو خانم و یک کودک یک الی دو ساله را که زیر آوار محبوس شده بودند را نجات دهند.

وی گفت: هر ۶ نفر دچار مصدومیت، تحویل عوامل اورژانس شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: چهار خانم هم در طبقه بالا زندگی می‌کردند که در اثر این انفجار در خانه محبوس شده بودند و راهی برای خروج نداشتند؛ آتش نشانان وقتی با استفاده از نردبان به آن‌ها رسیدند با چهار زن وحشت زده مواجه شدند.

وی تصریح کرد: تا این لحظه ۱۰ نفر از این حادثه خارج شده اند.

این انفجار تقریبا کوچه را مسدود کرده است و آتش نشانان همچنان در حال جست و جو برای یافتن حادثه دیدگان احتمالی از این حادثه هستند.

حتی احتمال داده می‌شود که افرادی که در کوچه نیز در حال تردد بودند نیز دچار حادثه شده باشند.

کارشناسان و عوامل شهرداری، نیروی انتظامی و اورژانس در محل هستند و بررسی‌های اولیه حاکی از این است که این حادثه در اثر نشت گاز و ایجاد یک شعله و جرقه بوده است، ولی باید کارشناسی تخصصی انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
علی
۰۹:۰۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
خدا به خیر کنه
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
دست نیروهای آتشنشانی شجاع و زحمتکش رو باید بوسید ، خدا خیرشون بده
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
آتش‌نشانی که کشته بده این آتش‌نشانی نیست موقع که جان انسان در خطر باشه و امکانات نداشت باشی آنوفت واجب است که جان انسان نجات بدهی نه همین بی موقع رفتن و آموزشی امکانات نداشتند به آن خودکشی هست همین ساختمان پلاسکو نگاه کردیم که یه عده‌ای آتش‌نشانی کشته شدن اگر فکر بود این کار می‌کردند آنم اسکلت آهن هوا گرم بهش میخوره خم میشه آهن هست خلاصه سردت درت نیارم آتش‌نشانی ما قبلا جنگ جهانی اول هست که به امروزی چسبیدن
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
آتشنشانان جان بر کف دورد بر شما که خیلی هاتون با زبان روزه به کمک مردم در اتش میرین و دل به اتش میزنید ایشالاه که در اخرت در بهشت باشید آمین خداوند کمکتون کنه لطفا ی کم حقوق است آتشنشانان رو بیشتر کنید که خیلی هاشون در خونه اجاریییی هستند
m
۲۳:۳۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
خدا آتش نشان ها رو خیر بده و بهشون سلامتی بده
ان شاء الله هیچ وقت از این اتفاقای تلخ نیفته
آرزوی سلامتی برای مصدومان
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
ایشالله از این خبرها نشنویم یه کم هم باید خودمون هواسمون باشه که این وقایع کمتر بشه
واقعا تو منطقه۱۷ آتش‌نشان‌ها. زحمت میکشند چون همیشه مشغولند. خسته نباشند
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
سرعت عمل آتش نشانها واقعا فوق العاده هست، زیر هفت دقیقه باید برسن که اینجا حدود سه دقیقه رسیدن، دم همشون گرم و خدا قوت بهشون بده.
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
بندگان خدا را خود خدا صبر بدهد الان توی این وضع کجا بروند بشینند. شهرداری و کمیته امداد و...یک فکری به حالشان بکنند. زندگیشان و اسباب اثاثیه و...صدمه دید.
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
الکی هندونه بزارید زیر بغل آتش نشانی
علی
۱۳:۱۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
تو توی چهارشنبه سوری جرات نمکنی از پشت شیشه هم به آتش نگاه کنی بعد به آتش نشانهای جان بر کف که به دل آتش میزنند اینطور میگویی.
میدانی رفتن به ساختمانی که در آن انفجار رخ داده شده یعنی چی . ماجرای پلاسکو یادتان رفته .

خدا شفا عاجل بده
بهنام
۱۰:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
به احتمال زیاد در این مکان مواد اولیه ساخت شیشه نکهداری میشده
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
منم همین احتمالو میدم میگن مغازه طبقه پایین تاسیساتی بوده شایدبخاطراونه درصورتیکه طرف تعمیرکاره گازپکنیک که پرنمیکرده واقعااینحرفای خنده دارچیه میزنن نظرمنم اینه اون خونه احتمال بالاموادمتاامفی تامین توش بوده یادرحال ساخت ومرحله اخری سهل گرفتن انفجارشده
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
نشت گاز این قدر خطرناک بدبخت زن ها از وحشت داشتن میمردن وقتی نیروهایی آتش نشایی وارد خانه آنان میشوند خدا کمک نیروهای آتشنشانی امداد نجان نیرو هاییی پلیس کننن که میان مردم را نجات میدهند
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
الان اگه دیدیدید یه عده دارن داستان سرایی میکنن تعجب نکنید
حمید
۰۸:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
اول سال هست. مواظب باشید