سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش ملی مهارت‌افزایی در آموزش عالی

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: همایش ملی مهارت‌افزایی، در آموزش عالی به منظور توسعه ارتباط دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها با جامعه برگزار می‌شود.

پیمان صالحی گفت: همایش ملی مهارت­‌افزایی با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی و حرفه­ای، سازمان سنجش آموزش کشور، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و برخی دیگر از دانشگاه­‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و با هدف تقویت مهارت دانشجویان و دانش‌­آموختگان دانشگاهی برگزار می­ شود.

وی با تاکید بر این که حضور همه جانبه مراکز علمی و اجرایی در این همایش می‌تواند زمینه‌­ساز همکاری و بهبود و ارتقاء توانمندی­ های شغلی دانشجویان و اثربخشی آن­ها در محیط کار باشد گفت: یکی از اهداف همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه‌ای در آموزش عالی کشور، معرفی و مستندسازی تجارب برتر در زمینه مهارت افزایی و هدایت شغلی است.

صالحی گفت: برگزاری چنین همایش­‌هایی موجب شناسایی ظرفیت­های بازار کار و اولویت­بندی آن­ها و انطباق برنامه­‌های درسی با نیاز بازار کار است

 صالحی در پایان اظهار داشت: ایده‌های نوین و برگزیده در این همایش می‌تواند موجب بهبود همکاری‌های بین مراکز علمی و اجرایی در جهت افزایش مهارت­‌های عمومی و تخصصی دانشجویان شود.

لازم به ذکر است علاقه ­مندان تا ۶ اردیبهشت ­ سال ۱۴۰۲ برای ارسال ایده به دبیرخانه همایش ملی مهارت­افزایی مهلت دارند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.