سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه پایگاه های خون خراسان رضوی در شبهای قدر اهداکنندگان را پذیرش می‌کنند

مسوول روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان خراسان رضوی گفت: تمامی پایگاه‌های اهدای خون استان در شبهای قدر به منظور پاسخگویی شایسته به دارندگان نذر خون در ماه مبارک رمضان، فعال و پذیرای متقاضیان اهدای خون هستند.

دکتر محمد شریف الحسینی گفت: پایگاههای اهدای خون استان خراسان رضوی در شب‌های قدر همزمان با ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: میزان مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به دلیل تعطیلات، مسافرت‌ها و روزه‌داری مردم کاهش می‌یابد، لذا با توجه به اینکه روزه‌داری منافاتی با اهدای خون ندارد و نیاز بیماران به خون و فراورده‌های خونی یک نیاز همیشگی است، از زائران و مجاوران تقاضا می شود برای اهدای خون مراجعه کنند.

دکتر شریف الحسینی گفت: در ایام نوروز امسال خراسان رضوی پذیرای بیش از ۱۴ میلیون زائر رضوی بود که علاوه بر پاسخگویی به ۶۲ بیمارستان و مرکز درمانی متعدد در استان، تمامی نیازهای زائران و مجاوران را با وضعیت سبز رنگ ذخایر خونی (ذخایر بین ۸ تا ۱۲ روز) پاسخگو بود و این وضعیت را تا به امروز تداوم بخشیده است.

مسوول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی بیان کرد: در راستای تداوم شرایط مذکور و پاسخگویی عالی به نیازهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، این اداره کل نیازمند اهدا از تمامی گروه‌های خونی در شبهای قدر و سایر روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان است.

برچسب ها: شب قدر ، اهدای خون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.