سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد در شب های قدر

به گفته مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد مراسم لیالی قدر در ۱۳ بقعه متبرکه شاخص این استان برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه این استان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال در ماه مبارک رمضان مراسم احیای شب‌های قدر در  ۱۳ بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نصیر الاسلامی با بیان اینکه به صورت ویژه طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می‌شود افزود:  اقامه نماز جماعت، برپایی سخنرانی مذهبی، بیان احکام، محافل انس با قرآن کریم، اجرای مراسم جزءخوانی، راه‌اندازی خیمه‌های معرفت و مشاوره مذهبی از جمله این برنامه‌ها است.

نصیر الاسلامی با بیان اینکه در شب‌های قدر، بقاع متبرکه میزبان زائران و گردشگران مذهبی با افطاری ساده هستند، اضافه کرد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم در بقعه متبرکه امامزاده جعفر (ع) گچساران در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی در حال برگزاری است.

او از پخش زنده برنامه شب‌های قدر از صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با همکاری صدا و سیمای استان برنامه شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از بقعه متبرکه امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران و شب بیست و سوم از بقعه متبرکه امامزاده آقامیر (ع) شهرستان کهگیلویه به‌صورت زنده از شبکه دنا پخش می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت شب قدر اضافه کرد: شب قدر، شبی است که سرنوشت یک ساله انسان رقم می‌خورد، شبی که پروردگار دعای العفو بندگانش را به استجابت می‌رساند و آمرزش بی‌بهانه را مهمان قلب‌های روزه‌داران می‌کند.

به گفته معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مراسم احیاء شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان در ۱۲۰ مسجد کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.