سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاخص آسفالت راه‌های روستایی خلخال به بیش از ۷۰ درصد می‌رسد

فرماندار خلخال گفت: میانگین شاخص بهره‌مندی اهالی روستا‌های این شهرستان از راه آسفالت تا پایان امسال به بیش از ۷۰ درصد خواهد رسید.

سید جواد یحیی زاده گفت: پارسال با آسفالت ۴۸ کیلومتر از سطح راه‌های خاکی روستایی این شهرستان، شاخص بهره‌مندی اهالی روستاها از راه آسفالت از ۴۸ درصد به ۵۲ درصد رسید.

فرماندار خلخال می گوید: برای امسال نیز آسفالت حداقل ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی خاکی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته که با پایان این پروژه‌ها شاخص بهره مندی اهالی روستاهای خلخال از راه آسفالته به بیش از ۷۰ درصد ارتقا خواهد یافت.

او با اشاره به وضعیت نامناسب جاده گردشگری خلخال به اسالم گفت: در راستای پاسخ به درخواست‌های مکرر مردم و گردشگران در خصوص مرمت و بهسازی این راه، راهداری شهرستان خلخال علاوه بر مرمت و آسفالت پنج کیلومتر در حوزه استحفاظی خود و با استفاده از روش تثبیت سیمان، هفت و نیم کیلومتر هم در حوزه استحفاظی گیلان تا منطقه لرزره را زیر پوشش آسفالت جدید می‌برد.

به گفته یحیی زاده ، علاوه بر مرمت و آسفالت دوازده و نیم کیلومتر از محور ۷۰ کیلومتری خلخال به اسالم توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال، به همین میزان هم از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تالش در حوزه استحفاظی گیلان با استفاده از روش تثبیت سیمان آسفالت خواهد شد.

فرماندار خلخال با بیان اینکه عملیات بهسازی ۲۵ کیلومتر از این مسیر با تخصیص دو هزار میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود، ابراز امیدواری کرد بخشی از مشکلات مسافران و گردشگران در استفاده از این مسیر برطرف شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.