سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایداری تمام شبکه‌های ارتباطی مازندران پس از طوفان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از پایداری تمام شبکه‌های ارتباطی استان پس از طوفان دیشب خبر داد.

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه ارتباطی استان پس از وقوع طوفان و باد شدید در شب گذشته و قطعی برق در برخی از نقاط استان مازندران خبرداد.

او افزود: بر اساس اعلام مدیریت بحران مازندران طوفانی با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت در عصر روز گذشته از سمت مناطق غرب مازندران شروع و به تدریج اوج گرفت و در دیشب  تمامی نقاط استان را در برگرفت که خوشبختانه هیچگونه آسیبی به شبکه‌های ارتباطی وارد نشده و شرایط نرمال است.

اعزی گفت: حداکثر سرعت وزش باد مربوط به شهرستان نوشهر با سرعت ۸۶ کیلومتر برساعت بوده است و این طوفان منجر به قطعی برق مناطق شهری و روستایی شهرستان‌های رامسر، چالوس، نوشهر، بابلسر، نکا، ساری و بهشهر شد که با تلاش نیرو‌های اداره برق استان، برق مناطق مذکور وصل شد.

او افزود: با توجه به اعلام هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی مازندران در روز گذشته، اقدامات پیشگیرانه توسط مخابرات منطقه مازندران و اپراتور‌های تلفن همراه انجام پذیرفته و خوشبختانه در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته، مشکل اختلال سیستم‌های ارتباطی ناشی از قطع برق در برخی از نقاط مرتفع شده و وضعیت ارتباطات استان پایدار می‌باشد و تیم‌های فنی و تخصصی زیرساخت استان و مخابرات منطقه مازندران به همراه اپراتور‌های تلفن همراه همچون گذشته در آمادگی کامل جهت رفع مشکلات احتمالی می‌باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.