سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه خوشنویسی با موضوع " کتابت قرآن کریم " در نهاوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: مسابقه خوشنویسی با موضوع " کتابت قرآن کریم" به مناسبت لیالی قدر در این شهرستان برگزار می‌شود.

امیربحیرایی گفت: انس با قرآن کریم سبب رفع تمامی مسایل و مشکلات جوامع خواهد شد و استفاده از ظرفیت هنر برای این منظور یکی از راهبرد‌های تاثیر گذار است.

او افزود: کتابت قرآن کریم و توجه به معانی روح بخش آن برای تربیت و سازندگی انسان است و اگر نگاه کاتب قران یک نگاه تربیتی باشد شیوه نگارش و خطی که با آن قرآن را کتابت می کند قرآنی خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند تاکید کرد: این مسابقه با حضور اساتید و خوشنویسان برتر شهرستان و استان علاقمندان در روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه مصادف با ۲۰ رمضان از ساعت ۹ الی ۱۲ در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی رحمة الله علیه خواهد بود.

بحرایی افزود: این مسابقه در رشته‌های شکسته، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث و بوده که علاقمندان برای شرکت می‌توانند با در دست داشتن لوازم مورد نیاز به محل برگزاری واقع در بلوار شهید بهشتی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی رحمة الله علیه مراجعه نموده و از اجر معنوی این برنامه نیز بهره‌مند گردند.

او گفت: به شرکت کنندگان در این برنامه معنوی هدایایی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.